”Frequently Asked Questions”


På den här sidan har vi samlat några de vanligaste frågorna som vi får från våra kunder.

Ingen fråga är för dum, kontakta oss så hjälper vi er med era funderingar. Behoven är väldigt olika och vi guidar dig gärna till en perfekt produkt och lösning som passar dig och din verksamhet.

Eftersom trycksaker kan produceras i oändliga former och upplagor kan vi inte lägga upp allt på vår hemsida. Däremot kan vi producera er trycksak helt enligt era önskemål. Kontakta oss för offert./p>

Kontakta oss innan ni gör er beställning så kan vi oftast hjälpa er med en lösning. Vissa produkter och upplagor tar tyvärr längre tid att producera men oftast hittar vi en lösning som fungerar för er.

Det kan vi göra. Vi kan ta fram adressregister, adressera kuvert och lämna in på posten vid behov. Kontakta oss för offert.

Ett av våra mål är att alltid kunna leverera våra trycksaker till kunden på den tid de önskar. Men många av våra produkter har olika tid i produktionen. Hör därför gärna med oss innan beställningen läggs.

Vi är alltid måna om att våra kunder ska vara nöjda. Hör därför av er till oss och berätta vad som inte blev rätt så ser vi till att ordna det så bra som möjligt.

På det sättet som passar er bäst, via telefon, mail eller offertformuläret här på hemsidan.
Maila, posta eller lämna det fysiskt på hårddsik eller usb. Märk gärna ert mail med namn, företag och vilken produkt det gäller.
Vill ni skicka filer större än ert mail-program klarar kan vi rekommendera filöverföringstjänsten WeTransfer.
Absolut! Oavsett om ni önskar hjälp med hela formgivningen eller bara support vid färdigställningen så fixar vi det.